sâmbătă, 25 februarie 2012

Aia e

          Revin cu o postare scurtă, adresată chiar propriei mele persoane dintr-o perspectivă mai obiectivă ca în alte dăţi, şi totuşi manevrată de intstinctul de autoconservare. Făcând însă abstracţie de acesta, aş dori să îmi adresez urmatoarele cuvinte. Menţionez că articolul nu este rezultatul unei autocompătimiri, ci mai degrabă a unei răzvrătiri împotriva unei trăsături definitorii pentru mine, şi anume reticenţa. Nu scriu timiditate,  sună mult mai matur reticenţă, că doar suntem doct şi imediat major. Sper că într-o zi o să recitesc postarea şi revelaţia, evident iminentă şi constructivă, mă va determina să îmi schimb gândirea, sau măcar modul de a acţiona.
          Eşti un bou, un idiot de proporţii colosale. Te ascunzi în spatele firii tale aparent deschise cu o încrâncenare deplină privind lucrurile care contează pentru tine. Te înţelegi, şi mult mai important, te mai înţeleg şi alţii, dar ţii cont de ele cât Kurt Cobain de sfaturile medicilor. Te dedici fiecărui lucru pe care îl găseşti prielnic contextului, numai ca să faci abstracţie de un lucru important. Şi toate astea au ca rezultat iminent şutul iminent pe care ţi-l dai singur în cur.
          Inaptule, cretinule şi boule care eşti tu bou
Bun. Bine că am reuşit să vorbesc despre mine în termeni relativ diplomatici. Pot şi mai urât, dar nu foloseşte la nimic. Poate doar la elaborarea unor insulte noi, pe care, evident, le voi adresa la un moment dat altora într-un moment prost. Aia e.

Fără muzică sau poezie azi, să mai caute şi alţii. Pa.
        

Un comentariu:

  1. dada, reticenţa poate fi un şut pe care ni-l dăm uneori singur în cur. eu înţeleg asta raportat la mine. însă o să îmi spui într-o bună zi care e povestea cu astă postare ciudată de unde deduc că eşti supărat pe propria persoană şi te răzvrăteşti împotriva ta.


    şi dacă tot ai adus vorba de Kurt Cobain, a trecut un "majorat" de la moartea lui zilele trecute, R.I.P.

    RăspundețiȘtergere